Saturday, 23 June 2012

last day....

hye..
harini hari last ak kat semban....
after this ak akn blaja kat KUALA LUMPUR...
jao dari ibu n abah yg tersayang...
\and also my lovely  hubby...
SHAIFUL NAZAR...

btw, epul kate after raye dye na stay kat PUTRAJAYA...
kerje dengan kawan ayah dye as a home insurans...
and dye da lulus P tok lesen kereta...
dye da tunaikan janji dye....
TAPI, ADA LAGI JANJI YG BLOM DITUNAIKAN...
heeee :D

makin hari makin sayang ak kat dye...
n makin mengade2 pangai ak...
hahaha
asyik na ngajuk je keje den...
dy pon saba je la...
sampai mase dye malas layan ak, dye wat ta reti je...
kuang asam nye hubby !!

act, smlm dye excident...
org cine langgar dye...
luka kat tangan je pon...
nasib baik ta ad ap2...
kurang hantaran t...
hahahaha

\esok ak na pegi da...
tapi dye ta dapat anta....
sian ak...
harap harini dye akn datang umah ak n spent time dngn ak....
nanti ak kat sne TERINDU2 kat  dye..
na balik mybe susah kot...
na gne duit lg...
hmm...
ak plan ak na wat parttime...
n kbtulan ak bru dapat email yg ak dapat jadi model BUTIK...
walopon ta sbrape...
skrg2nye ad gak duit ak nt....
dapat la ak jmpe buah ht pengarang jantung pisang ak nie...
hahahah

tu je kot...bye !!

Saturday, 16 June 2012

aku ta dapat gambarkan perasaan aku...
rase saket sangat bile die buat aku macam nie...
aku cube tahan, tapi air mate aku tak dapat nak kawal...
kenape aku rase terlalu saket padahal sebelum nie aku boleh kawal perasaan ak..
ak boleh sabar dengan die...
kali nie rase saket nie buat aku nekad...
ak nekad tok putuskan hubungn kitorang...
ape salah aku ??
ataupon die masih belum serius dalam hubungan kitorang...
ibu pulak asyik kate yang die tak bersungguh sungguh nak kan ak..
tapi selame nie die slalu buat ak hepy dengan die...
cume kadang2 die sibuk sangat sampai tak ade sikit pon mase tok ak..
tu yang slalu buat ak dengan die slalu selisih faham...
tapi, kitorang selisih faham sekejap je...
selebihnye ak dengan gelak2, manje2..
lagi satu, ibu selalu bandingkan die dengan abah mase zaman dorang bercinte dulu..
ibu cakap,,,
 abah kalau pasal ibu, sume bende abah tinggalkan semate2 tok ibu...
abah kalau boleh, hari2 nak jumpe ibu...
tiap2 hari abah sediakan hadiah tok ibu...
tak kirelah kecik ke besar...
abah tak boleh tengok ibu nangis...
sebab tu abaah cube amek hati ibu dengan macam2 care...
macam2 la pasal ibu dengan abah yang ibu dah cite kat ak...
kadang2 ak geram sangat dengan ibu...
selalu ejek ak pasal epul...
ak tak suke orang perlekehkan die...
tapi die tak pandai amek hati ak, n parent ak...
die tak pernah tunjuk yang die serius dengan ak...
n die tak pernah tunjuk yang die nak jage ak depan parent ak...
ak ta suke pikir negatif...
so, aku anggap, die EGO...
die tak pernah pujuk ak dalam tepon ataupon jumpe...
tapi die akan anta mesj tok pujuk ak...
nampakkan macam mne ego die...
aku terlalu sayangkan die...
aku sebenarnye tak nak putus dengan die...
lagi2 ak da na masuk blaja n ak akan berjauhan dengan die...
aku nak die datang pujuk ak...
agak2 die na pujuk aku tak ???

Wednesday, 13 June 2012

KPTM

assalamualaikum..
lame ta update...
wifi ta berbayor... :P

goodnews !!
i'll go to cheras..
KPTM CHERAS..

bnyk tawaran lain...
tapi sume ta best n cos ygak ta minat...
alhamdulillah...
kali nie ak dapat cos yg ak gile2 kan...

TESL
TEACHING ENGLISH AS A SECOND LANGUAGE

after this, balik umah speaking LONDON...
hahahaha

ha, 1 more goodnews...
6 kali amek ujian...
akhirnye lulus gak...
hampir give up.....
na nangis rsenye....

pas ni bleh la bawak kete kua...hehehehehehehehe
bawak buah hati dating...

tapi, buah hati ak mula da risau ak kat sane nt...
insyaallah...
ak akn slalu balik...
ak pon ta ley kalo ta jmpe dye...
rindukkk >.<

and ak harap ak setia dngan dye n hbgn ktorang kekal...
aminnn...