Saturday, 16 June 2012

aku ta dapat gambarkan perasaan aku...
rase saket sangat bile die buat aku macam nie...
aku cube tahan, tapi air mate aku tak dapat nak kawal...
kenape aku rase terlalu saket padahal sebelum nie aku boleh kawal perasaan ak..
ak boleh sabar dengan die...
kali nie rase saket nie buat aku nekad...
ak nekad tok putuskan hubungn kitorang...
ape salah aku ??
ataupon die masih belum serius dalam hubungan kitorang...
ibu pulak asyik kate yang die tak bersungguh sungguh nak kan ak..
tapi selame nie die slalu buat ak hepy dengan die...
cume kadang2 die sibuk sangat sampai tak ade sikit pon mase tok ak..
tu yang slalu buat ak dengan die slalu selisih faham...
tapi, kitorang selisih faham sekejap je...
selebihnye ak dengan gelak2, manje2..
lagi satu, ibu selalu bandingkan die dengan abah mase zaman dorang bercinte dulu..
ibu cakap,,,
 abah kalau pasal ibu, sume bende abah tinggalkan semate2 tok ibu...
abah kalau boleh, hari2 nak jumpe ibu...
tiap2 hari abah sediakan hadiah tok ibu...
tak kirelah kecik ke besar...
abah tak boleh tengok ibu nangis...
sebab tu abaah cube amek hati ibu dengan macam2 care...
macam2 la pasal ibu dengan abah yang ibu dah cite kat ak...
kadang2 ak geram sangat dengan ibu...
selalu ejek ak pasal epul...
ak tak suke orang perlekehkan die...
tapi die tak pandai amek hati ak, n parent ak...
die tak pernah tunjuk yang die serius dengan ak...
n die tak pernah tunjuk yang die nak jage ak depan parent ak...
ak ta suke pikir negatif...
so, aku anggap, die EGO...
die tak pernah pujuk ak dalam tepon ataupon jumpe...
tapi die akan anta mesj tok pujuk ak...
nampakkan macam mne ego die...
aku terlalu sayangkan die...
aku sebenarnye tak nak putus dengan die...
lagi2 ak da na masuk blaja n ak akan berjauhan dengan die...
aku nak die datang pujuk ak...
agak2 die na pujuk aku tak ???

No comments: